קורס המכירות המקצועי

קורס המכירות המקצועי

מעוניין להצליח בגדול? הצטרף לקורס המכירות של מכללת מגמות ותוכל לרכוש לעצמך את אחד מהמקצועות המבוקשים כיום.

מכללת מגמות - המכללה הגדולה והמקצועית ללימודי שוק ההון, יזמות הנדל"ן והמסחר באמזון.
במכללה תוכל למצוא מבחר של קורסים שיעזרו לך לייצר הכנסה חודשית או מקצוע לחיים.

קורס המכירות המקצועי של מכללת מגמות - בוא להצליח בגדול!


 
בשנים האחרונות גוברות הרכישות באמצעות הטלפון ובכלל הציבור מגדיל את הוצאותיו ואת רמת החיים שלו. לא פעם נתקל אדם המעוניין לרכוש מוצר כלשהו בחוסר יכולת לקבל החלטת קניה בשל אי הכוונה נכונה מצד העסק המעוניין לקדם את מכירות מוצריו. זו הסיבה שיותר ויותר עסקים עושים מאמץ לאתר אנשי מכירות מקצועיים שיוכלו להתאים את המוצר בצורה יעילה ללקוח ובכך, להגדיל את שביעות רצונו של הלקוח ואת הכנסות העסק.

קורס המכירות המקצועי של מכללת מגמות נותן דגש על יכולת התאמת המוצר ללקוח, יכולת החיבור הבין אישית בין איש המכירות ללקוח, יכולת הטיפול בהתנגדויות הלקוח ועוד.



מבנה תהליך ההכשרה:

• מבחני מיון והתאמה – עוד בטרם הרשמתך לקורס תצטרך לעמוד במבחני מיון והתאמה הכוללים:
 * ראיון קבלה – בראיון זה אשר יועבר ע"י המנהל המקצועי של הקורס, תבחן יכולת התאמתך למקצוע ולקורס המכירות המקצועי. בראיון יבחנו בין השאר יכולת הרצון שלך, יכולת התקשורת הבסיסית שלך ועוד.
 * שאלוני התאמה – השאלונים המחולקים לצד המקצועי ולצד המנטאלי, יתנו תמונה מקיפה יותר על היכולות שלך והפוטנציאל הגלום בך לטובת הכשרתך כאיש מכירות מקצועי.
  * סיכויי ההצלחה – בממוצע, רק 3 מתוך 10 מועמדים עומדים בהצלחה במחני המיון וההתאמה, האם אתה בין המובילים?

• הרשמה לקורס המכירות המקצועי – אם תעמוד בהצלחה במבחני המיון וההתאמה לקורס, תוכל להרשם לקורס המכירות המקצועי בתנאי תשלום נוחים.
• קורס המכירות המקצועי – כולל 8 מפגשים עם המנהל המקצועי של הקורס ומנהל מוקד המכירות של מגמות, צבי דה-האס. המפגשים כוללים תרגול, סימולציות וסטאז' בסופו.
• אפשרות לעבוד במוקד המכירות של מכללת מגמות – חולם על עבודה דינאמית הכוללת בונוסים גדולים? אם תסיים בהצלחה את קורס המכירות המקצועי ותעמוד במבחני הסיום תוכל להצטרף לסיירת המכירות המובילה בישראל! אם תתמיד בעבודה זו לפחות 6 חודשים תקבל חזרה 50% מהתשלום ששילמת על קורס המכירות!

מטרות העל שתוכל להשיג בזכות קורס המכירות המקצועי:

יכולת מכירה – אין זה משנה במה תעבוד, שיפור והקניית יכולות מכירה הן מהדברים החשבוים לכל אדם הרוצה להצליח בגדול בחיים.
יכולות תקשורת בין אישיות – גם האנשים המופנמים ביותר מפתחים יכולת תקשורת גבוהה המאפשרת להם להגיע להישגים שהיו חסומים בפניהם.
יכולת הכנסה גבוהה – מי לא חולם לייצר הכנסה גבוהה? באמצעות שיפור יכולותך ותעודת הסיום של הקורס תוכל להתקבל למחלקות מכירה מובילות ואפילו לזו של מכללת מגמות!



המנהל המקצועי והמרצה הראשי - צבי דה האס

צבי דה האס הוא הדוגמה לאדם שהגיע לתחום ללא רקע קודם וההתפתח להיות אחד מאנשי המכירות המובילים במדינת ישראל. צבי נרשם לקורס במכללת מגמות לאחר שהגיע ללא רקע או נסיון בתחום. במהלך הקורס הצטרף כעובד במחלקת קשרי הלקוחות של המכללה ועד מהרה התבלט ביכולותיו אשר כללו רמת שירות גבוהה ועזרה לתלמידי המכללה.

צבי רצה להתפתח, עבר קורס מכירות ועד מהרה הצטרף למחלקת המכירות של המכללה, שנחשבת לאחת המובילות בישראל. תוך מספר חודשים הפך לאיש המכירות המוביל של המכללה, לקוחות הרעיפו עליו שבחים על יכולותיו המקצועיות שתרמו להתאמת הקורס לכל לקוח ולשביעות רצונם של התלמידים מהקורס אליו נרשמו.

עד מהרה התקדם עוד והפך למנהל המכירות של המוקד ונחל הצלחה רבה כשגרם לאנשי המכירות להיות טובים יותר וללקוחות להיות מרוצים עד מאד. יכולותיו המקצועיות של צבי יחד עם דרישה מצד לקוחות ללמוד במכללה את תחום המכירות הוביל את המכללה לפתוח את קורס המכירות המקצועי בהובלתו של צבי דה-האס.

סילבוס קורס המכירות המקצועי

שיעור 1: היכרות עם התלמידים ועם מקצוע המכירות.
• פתיחה, היכרות ורושם ראשוני
• הבנת תפקיד איש המכירות בגלגל השיניים של כל חברה, מיקומו וחשיבותו של איש המכירות.
• להשתלט על הפחד שמרתיע אנשים ממכירה .
• קביעת יעדים להמשך הקורס ובניית תוכנית אישית לכל אחד מהסטודנטים.
• מה נדרש מאיש מכירות היום על מנת להגיע להצלחה?
• חוקי המכירות בעולם ובכלל ובעולם הישראלי בפרט.
• סיכום מפגש ויציאה לדרך שתשנה את חייכם.

שיעור 2: תהליך המכירה.
• 5 הצעדים המרכזיים בתהליך המכירה .
• כיצד למכור לעצמך את המוצר שלך?
• כיצד אני הופך למומחה בתחום הספציפי אותו אני מעוניין למכור?
• מיומנות ההקשבה וההכלה .
• ההבדל בין מכירה טלפונית למכירה פורנטאלית.
• הבנת נקודות החוזק והחולשה אצל כל אחד מכם.

שיעור 3: שלב המקרב – החלק החשוב בתהליך.
• הצגתי את עצמי, כיצד ממשיכים?
• היכולת לשדר על אותו התדר של הלקוח.
• יצירת חיבור חזק ומכנה משותף מיידיים עם הלקוח.
• כיצד לזהות ולהתחבר לרגשות של הלקוח.

שיעור 4: שלב המברר – מה בכלל רוצה הלקוח לקנות?
• סגנונות תקשורת – סוגי לקוחות והתקשורת איתם.
• הבסיס לתקשורת אפקטיבית עם הלקוח.
• כיצד "להנדס את תהליך המכירה שלך".
• שיטת השאלות החיוביות- לסגור 50% מהעסקה כבר בדקה הראשונה.
• להוביל, לזהות ולעורר את צרכי הלקוח.
• כיצד להשתמש ב"מברר" על מנת לזהות את צרכי הלקוח.
• כיצד לחבר את המוצר לתועלת הלקוח שלך.

שיעור 5: טיפול בהתנגדויות.
• כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין רק בשורה תחתונה.
• כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין בביטחון ויציבות.
• כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין בכמה שיותר פרטים.
• כיצד כל התנגדות הופכת להיות עוד שלב בדרך לסגירת העסקה.
• כיצד אנו קובעים ללקוח שהוא סוגר איתנו עסקה .

שיעור 6: לסגור את העסקה!
• מיומנות המשא ומתן.
• נקודות חולשה וחוזק שלכם – שימוש מוצלח לסגירת עסקה (טלפוני ופרונטאלי).
• נוהל סגירה- תמיד להשאיר את הדלת פתוחה!
• כיצד לחזק את החלטת הלקוח.
• כיצד להציע מוצרי מדף נוספים- "התור שבסופר"
• כיצד לשמור על קשר עם הלקוח ולדאוג למוצרים נוספים בהמשך.

שיעור 7: תרגול והתנסות מעשית.
• סימולציות מכירה – עבודה מעשית עם כל אחד מהסטודנטים.
• בחינת ההתקדמות של כל אחד מהסטודנטים,ומקצה שיפורים.
• עבודה מול אנשי מכירות מצליחים שיבואו להרצות בכיתה כל אחד בתחומו.

שיעור 8: סטאז' במוקד המכירות.
• במפגש זה יקבל כל אחד מהסטודנטים מספר לקוחות וינהל מולם את כל אשר למד בקורס, השיחות יוקלטו ולאחר מכן ינתוחו ע"י כל הכיתה ביחד.
• סיכום הקורס וחלוקת תעודות.


 
                   לפרטים על הקורס- מלא פרטיך כאן
מאשר/ת קבלת מידע ממכללת מגמות
שלח