קורס מכירות ושיווק דיגיטלי

קורס מכירות ושיווק דיגיטלי

מסלול המכירות והשיווק הדיגיטלי

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה חזקה וברורה של מעבר משיטות שיווק מסורתיות (רדיו, טלוויזיה, עיתונות כתובה) לשיווק דיגיטלי (גוגל, פייסבוק, יוטיוב, באנרים, כתבות תוכן ועוד). לשיווק הדיגיטלי יש יתרונות עוצמתיים ביותר לעומת שיווק מסורתי: הוא זול ויעיל יותר, מאפשר לשלם רק לפי תוצאות ובעיקר ממוקד בקהלים הרצויים.

כאן מתבררת עובדה מפתיעה ביותר: מספר גדול של עסקים קטנים ובינוניים המהווים את רובו של המשק, לא מפעיל בכלל אמצעי שיווק דיגיטלי למרות התועלות העצומות שיכולים היו להפיק מכך ובראשם גידול מיידי במכירות.
מדוע? פשוט - הם "מתים" לעשות את זה אבל לא יודעים איך.

אין להם מושג קלוש במושגים כגון: PPC, נראות דיגיטלית, משפך מכירות, דפי המראה, וידאו מכירה, מגנט לידים, קופי חודר, קהלים דומים בפייסבוק, טירגוט, רמרקטינג, ועוד.

לאף אחד מבעלי העסקים, כגון: מטפל טבעוני, בעל מכון כושר, משרד יעוץ מס או עורך דין, אין כל כוונה ואין כל יכולת להתחיל ללמוד ולהתמחות בכל רזי השיווק הדיגיטלי. הם מחפשים בנרות מישהו שיעשה את זה עבורם.

למה שילוב עם מכירות? לאחרונה גם וברות הרכישות באמצעות הטלפון ובכלל הציבור מגדיל את הוצאותיו ואת רמת החיים שלו. לא פעם נתקל אדם המעוניין לרכוש מוצר כלשהו בחוסר יכולת לקבל החלטת קניה בשל אי הכוונה נכונה מצד העסק המעוניין לקדם את מכירות מוצריו. זו הסיבה שיותר ויותר עסקים עושים מאמץ לאתר אנשי מכירות מקצועיים שיוכלו להתאים את המוצר בצורה יעילה ללקוח ובכך, להגדיל את שביעות רצונו של הלקוח ואת הכנסות העסק.


מטרת המסלול: הכשרת מומחים לבניה והפעלה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, עבור כלל הלקוחות, ובפרט בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. בנוסף, שיפור יכולת המכירה – אין זה משנה במה תעבוד, שיפור והקניית יכולות מכירה הן מהדברים החשבוים לכל אדם הרוצה להצליח בגדול בחיים.

פיתוח יכולות תקשורת בין אישיות – גם האנשים המופנמים ביותר מפתחים יכולת תקשורת גבוהה המאפשרת להם להגיע להישגים שהיו חסומים בפניהם. המסלול אינו דורש רקע מוקדם!

מבנה ההכשרה: המסלול כולל 6 מודולים, עשרות שיעורי ידע אינטרנטיים, 10 מפגשים פרונטאליים , מפגשים מעשיים, קבוצת פייסבוק סגורה - בה תוכל ללמוד, להתייעץ, להחליף רעיונות, ובמיוחד ליזום שיתופי פעולה עם החברים האחרים בקבוצה ועוד.
ניתן לחזור על המפגשים במשך שנה ללא הגבלה.


נושאי השיעורים הפרונטליים

מפגש ראשון – בניית אתרים - במפגש זה נתחיל להניח את התשתיות להקמת אתר האינטרנט הראשון שלנו. המודול יכסה פעולות כמו רכישת דומיין, רכישת אחסון, התקנת מערכת ניהול אתרים – וורפרדס וגם סקירה של הכלים הקיימים היום לעיצוב אתר אינטרנט.

מפגש שני - עמודי נחיתה - במפגש הזה נתחיל לעצב את הדף הנחיתה הראשון שלנו. נראה איך מרכיבים דף מקצועי באמצעות תבניות קיימות ונלמד מה הן המפתחות להקמת עמוד נחיתה שיווקי שממיר גולשים ללקוחות.

• מפגש שלישי – פאנלים, או בשמם העיברי משפכי שיווק - כל תהליך שיווק דורש מסלול מובנה ובנוי היטב, על מנת שהלקוח יעבור בכל התחנות וירכוש או ישאיר פרטים בסופו של התהליך. נלמד עקרונות חשובים ונקבל פאנלים מוכנים לצורך שיווק מוצרים השונים.

• מפגש רביעי – הרמת קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם - פייסבוק נכנסה לחיים שלנו בשקט והפכה היום לפלטפורמת שיווק הגדולה שהתקיימה עד היום. בישראל, 3,3 מיליון אנשים נכנסים מדי יום לפלטפורמת שיווק זו. מדהים כאשר ערוצי טלוויזיה נלחמים על מאות אלפים בודדים כל יום. לנו יש אפשרות לפרסם את מה שאנחנו צריכים ללקוחות שלנו, בהתאמה מלאה לפרופיל הלקוח.

• מפגש חמישי - פרסום בגוגל - רשת החיפוש הגדולה ביותר בעולם ובישראל. מדי חודשי נעשים בגוגל ישראל מיליוני חיפושים עבור שירותים ומוצרים. זו הסיבה שרשת הפרסום של גוגל – אדוורדס היא כלי סופר עוצמתי להשגת לקוחות. במהלך המודולים האלה נראה איך בונים קמפיינים חיפושים וגם קמפיינים ברשת התוכן. איך עוקבים אחרי תוצאות הקמפיין ואיך משפרים את התוצאות שלו לאורך זמן.

• מפגש ששי - תהליך המכירה - 5 הצעדים המרכזיים בתהליך המכירה, כיצד למכור לעצמך את המוצר שלך? כיצד אני הופך למומחה בתחום הספציפי אותו אני מעוניין למכור? מיומנות ההקשבה וההכלה, ההבדל בין מכירה טלפונית למכירה פורנטאלית., הבנת נקודות החוזק והחולשה אצל כל אחד מכם.

• מפגש שביעי – שלב המקרב והמברר - הצגתי את עצמי, כיצד ממשיכים? היכולת לשדר על אותו התדר של הלקוח, יצירת חיבור חזק ומכנה משותף מיידיים עם הלקוח, כיצד לזהות ולהתחבר לרגשות של הלקוח, סגנונות תקשורת – סוגי לקוחות והתקשורת אית, הבסיס לתקשורת אפקטיבית עם הלקוח, כיצד "להנדס את תהליך המכירה שלך", שיטת השאלות החיוביות- לסגור 50% מהעסקה כבר בדקה הראשונה, להוביל, לזהות ולעורר את צרכי הלקוח, כיצד להשתמש ב"מברר" על מנת לזהות את צרכי הלקוח, כיצד לחבר את המוצר לתועלת הלקוח שלך.

• מפגש שמיני - טיפול בהתנגדויות - כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין רק בשורה תחתונה, כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין בביטחון ויציבות, כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין בכמה שיותר פרטים, כיצד כל התנגדות הופכת להיות עוד שלב בדרך לסגירת העסקה, כיצד אנו קובעים ללקוח שהוא סוגר איתנו עסקה .

• מפגש תשיעי - סגירת העסקה - מיומנות המשא ומתן, נקודות חולשה וחוזק שלכם – שימוש מוצלח לסגירת עסקה (טלפוני ופרונטאלי), נוהל סגירה- תמיד להשאיר את הדלת פתוחה! כיצד לחזק את החלטת הלקוח, כיצד להציע מוצרי מדף נוספים- "התור שבסופר", כיצד לשמור על קשר עם הלקוח ולדאוג למוצרים נוספים בהמשך.

• מפגש עשירי – סיכום ותרגול - סימולציות מכירה – עבודה מעשית עם כל אחד מהסטודנטים, בחינת ההתקדמות של כל אחד מהסטודנטים (גם בתהליכי השיווק וגם במכירה) עבודה מול אנשי שיווק ומכירות מצליחים שיבואו להרצות בכיתה כל אחד בתחומו.

נושאי שיעורי האון ליין
• להעלות אתר מ-0
• דפי נחיתה שעובדים ומייצרים כסף.
• כתיבה שיווקית - מה לכתוב בשביל למכור?
• מערכי שיווק - תהליכי שיווק חכמים שמבשלים לקוחות.
• שיווק בפייסבוק - איך להשתמש בחוכמה של פייסבוק לייצר לנו כסף.
• שיווק בגוגל - לבנות את המודעות שיופיעו לפני מי שבמקום הראשון בגוגל.
• שיווק באמצעות תוכן - אאוטבריין וטאבולה.
• רשימות תפוצה. שיווק באימיילים ואסמסים.
• להקים עסק עצמאי בשיווק דיגיטלי - הכלים והתכונית לגיוס לקוחות משלמים.



המרצים:

צבי דה האס הוא הדוגמה לאדם שהגיע לתחום ללא רקע קודם וההתפתח להיות אחד מאנשי המכירות המובילים במדינת ישראל. צבי נרשם לקורס במכללת מגמות לאחר שהגיע ללא רקע או נסיון בתחום. במהלך הקורס הצטרף כעובד במחלקת קשרי הלקוחות של המכללה ועד מהרה התבלט ביכולותיו אשר כללו רמת שירות גבוהה ועזרה לתלמידי המכללה.

צבי רצה להתפתח, עבר קורס מכירות ועד מהרה הצטרף למחלקת המכירות של המכללה, שנחשבת לאחת המובילות בישראל. תוך מספר חודשים הפך לאיש המכירות המוביל של המכללה, לקוחות הרעיפו עליו שבחים על יכולותיו המקצועיות שתרמו להתאמת הקורס לכל לקוח ולשביעות רצונם של התלמידים מהקורס אליו נרשמו.

עד מהרה התקדם עוד והפך לסמנכ"ל המכירות של המכללה ונחל הצלחה רבה כשגרם לאנשי המכירות להיות טובים יותר וללקוחות להיות מרוצים עד מאד.


ספי רונן הוא מומחה לשיווק דיגיטלי, עם 12 שנות ניסיון של ניהול השיווק הדיגיטלי בעשרות עסקים ובהשקות ענק.
ספי משמש כמנכ"ל "ONE WEB MARKETING" וכמו כן מנהל סוכנות שיווק משותפת עם מכללת מגמות.

ספי רונן ניהל תחת ידו תקציבי פרסום של מעל ל-15 מיליון ש"ח.
מרצה לשיווק דיגיטלי במכללות ובעסקים.
                   לפרטים על הקורס- מלא פרטיך כאן
מאשר/ת קבלת מידע ממכללת מגמות
שלח