קורס מכירות ושיווק דיגיטלי

מסלול המכירות והשיווק הדיגיטלי

בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה חזקה וברורה של מעבר משיטות שיווק מסורתיות (רדיו, טלוויזיה, עיתונות כתובה)לשיווק דיגיטלי (גוגל, פייסבוק, יוטיוב, באנרים, כתבות תוכן ועוד). לשיווק הדיגיטלי יש יתרונות עוצמתיים ביותר לעומת שיווק מסורתי: הוא זול ויעיל יותר, מאפשר לשלם רק לפי תוצאות ובעיקר ממוקד בקהלים הרצויים. 

כאן מתבררת עובדה מפתיעה ביותר: מספר גדול של עסקים קטנים ובינוניים המהווים את רובו של המשק, לא מפעיל בכלל אמצעי שיווק דיגיטלי למרות התועלות העצומות שיכולים היו להפיק מכך ובראשם גידול מיידי במכירות.
מדוע? פשוט – הם “מתים” לעשות את זה אבל לא יודעים איך.

אין להם מושג קלוש במושגים כגון: PPC, נראות דיגיטלית, משפך מכירות, דפי המראה, וידאו מכירה, מגנט לידים, קופי חודר, קהלים דומים בפייסבוק, טירגוט, רמרקטינג, ועוד.

לאף אחד מבעלי העסקים, כגון: מטפל טבעוני, בעל מכון כושר, משרד יעוץ מס או עורך דין, אין כל כוונה ואין כל יכולת להתחיל ללמוד ולהתמחות בכל רזי השיווק הדיגיטלי. הם מחפשים בנרות מישהו שיעשה את זה עבורם. 

למה שילוב עם מכירות?

לאחרונה גם וברות הרכישות באמצעות הטלפון ובכלל הציבור מגדיל את הוצאותיו ואת רמת החיים שלו. לא פעם נתקל אדם המעוניין לרכוש מוצר כלשהו בחוסר יכולת לקבל החלטת קניה בשל אי הכוונה נכונה מצד העסק המעוניין לקדם את מכירות מוצריו. זו הסיבה שיותר ויותר עסקים עושים מאמץ לאתר אנשי מכירות מקצועיים שיוכלו להתאים את המוצר בצורה יעילה ללקוח ובכך, להגדיל את שביעות רצונו של הלקוח ואת הכנסות העסק.

מטרת המסלול:

הכשרת מומחים לבניה והפעלה של קמפיינים שיווקיים דיגיטליים, עבור כלל הלקוחות, ובפרט בעלי העסקים הקטנים והבינוניים. בנוסף, שיפור יכולת המכירה – אין זה משנה במה תעבוד, שיפור והקניית יכולות מכירה הן מהדברים החשבוים לכל אדם הרוצה להצליח בגדול בחיים.

פיתוח יכולות תקשורת בין אישיות – גם האנשים המופנמים ביותר מפתחים יכולת תקשורת גבוהה המאפשרת להם להגיע להישגים שהיו חסומים בפניהם. המסלול אינו דורש רקע מוקדם!

מבנה ההכשרה:

המסלול כולל 6 מודולים, עשרות שיעורי ידע אינטרנטיים, 10 מפגשים פרונטאליים , מפגשים מעשיים, קבוצת פייסבוק סגורה – בה תוכל ללמוד, להתייעץ, להחליף רעיונות, ובמיוחד ליזום שיתופי פעולה עם החברים האחרים בקבוצה ועוד. ניתן לחזור על המפגשים במשך שנה ללא הגבלה.

נושאי השיעורים הפרונטליים

מפגש ראשון – בניית אתרים – במפגש זה נתחיל להניח את התשתיות להקמת אתר האינטרנט הראשון שלנו. המודול יכסה פעולות כמו רכישת דומיין, רכישת אחסון, התקנת מערכת ניהול אתרים – וורפרדס וגם סקירה של הכלים הקיימים היום לעיצוב אתר אינטרנט.

מפגש שני – עמודי נחיתה – במפגש הזה נתחיל לעצב את הדף הנחיתה הראשון שלנו. נראה איך מרכיבים דף מקצועי באמצעות תבניות קיימות ונלמד מה הן המפתחות להקמת עמוד נחיתה שיווקי שממיר גולשים ללקוחות.

מפגש שלישי – פאנלים, או בשמם העיברי משפכי שיווק – כל תהליך שיווק דורש מסלול מובנה ובנוי היטב, על מנת שהלקוח יעבור בכל התחנות וירכוש או ישאיר פרטים בסופו של התהליך. נלמד עקרונות חשובים ונקבל פאנלים מוכנים לצורך שיווק מוצרים השונים. 

מפגש רביעי – הרמת קמפיין בפייסבוק ואינסטגרם – פייסבוק נכנסה לחיים שלנו בשקט והפכה היום לפלטפורמת שיווק הגדולה שהתקיימה עד היום. בישראל, 3,3 מיליון אנשים נכנסים מדי יום לפלטפורמת שיווק זו. מדהים כאשר ערוצי טלוויזיה נלחמים על מאות אלפים בודדים כל יום. לנו יש אפשרות לפרסם את מה שאנחנו צריכים ללקוחות שלנו, בהתאמה מלאה לפרופיל הלקוח. 

מפגש חמישי – פרסום בגוגל – רשת החיפוש הגדולה ביותר בעולם ובישראל. מדי חודשי נעשים בגוגל ישראל מיליוני חיפושים עבור שירותים ומוצרים. זו הסיבה שרשת הפרסום של גוגל – אדוורדס היא כלי סופר עוצמתי להשגת לקוחות. במהלך המודולים האלה נראה איך בונים קמפיינים חיפושים וגם קמפיינים ברשת התוכן. איך עוקבים אחרי תוצאות הקמפיין ואיך משפרים את התוצאות שלו לאורך זמן.

מפגש ששי – תהליך המכירה – 5 הצעדים המרכזיים בתהליך המכירה, כיצד למכור לעצמך את המוצר שלך? כיצד אני הופך למומחה בתחום הספציפי אותו אני מעוניין למכור? מיומנות ההקשבה וההכלה, ההבדל בין מכירה טלפונית למכירה פורנטאלית., הבנת נקודות החוזק והחולשה אצל כל אחד מכם.

מפגש שביעי – שלב המקרב והמברר – הצגתי את עצמי, כיצד ממשיכים? היכולת לשדר על אותו התדר של הלקוח, יצירת חיבור חזק ומכנה משותף מיידיים עם הלקוח, כיצד לזהות ולהתחבר לרגשות של הלקוח, סגנונות תקשורת – סוגי לקוחות והתקשורת אית, הבסיס לתקשורת אפקטיבית עם הלקוח, כיצד “להנדס את תהליך המכירה שלך”, שיטת השאלות החיוביות- לסגור 50% מהעסקה כבר בדקה הראשונה, להוביל, לזהות ולעורר את צרכי הלקוח, כיצד להשתמש ב”מברר” על מנת לזהות את צרכי הלקוח, כיצד לחבר את המוצר לתועלת הלקוח שלך.

מפגש שמיני – טיפול בהתנגדויות – כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין רק בשורה תחתונה, כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין בביטחון ויציבות, כיצד לדבר עם לקוח שמעוניין בכמה שיותר פרטים, כיצד כל התנגדות הופכת להיות עוד שלב בדרך לסגירת העסקה, כיצד אנו קובעים ללקוח שהוא סוגר איתנו עסקה .

מפגש תשיעי – סגירת העסקה – מיומנות המשא ומתן, נקודות חולשה וחוזק שלכם – שימוש מוצלח לסגירת עסקה (טלפוני ופרונטאלי), נוהל סגירה- תמיד להשאיר את הדלת פתוחה! כיצד לחזק את החלטת הלקוח, כיצד להציע מוצרי מדף נוספים- “התור שבסופר”, כיצד לשמור על קשר עם הלקוח ולדאוג למוצרים נוספים בהמשך.

מפגש עשירי – סיכום ותרגול – סימולציות מכירה – עבודה מעשית עם כל אחד מהסטודנטים, בחינת ההתקדמות של כל אחד מהסטודנטים (גם בתהליכי השיווק וגם במכירה) עבודה מול אנשי שיווק ומכירות מצליחים שיבואו להרצות בכיתה כל אחד בתחומו.

נושאי שיעורי האון ליין

• להעלות אתר מ-0
• דפי נחיתה שעובדים ומייצרים כסף.
• כתיבה שיווקית – מה לכתוב בשביל למכור?
• מערכי שיווק – תהליכי שיווק חכמים שמבשלים לקוחות.
• שיווק בפייסבוק – איך להשתמש בחוכמה של פייסבוק לייצר לנו כסף.
• שיווק בגוגל – לבנות את המודעות שיופיעו לפני מי שבמקום הראשון בגוגל.
• שיווק באמצעות תוכן – אאוטבריין וטאבולה.
• רשימות תפוצה. שיווק באימיילים ואסמסים.
• להקים עסק עצמאי בשיווק דיגיטלי – הכלים והתכונית לגיוס לקוחות משלמים.

המרצים:

צבי דה האס הוא הדוגמה לאדם שהגיע לתחום ללא רקע קודם וההתפתח להיות אחד מאנשי המכירות המובילים במדינת ישראל. צבי נרשם לקורס במכללת מגמות לאחר שהגיע ללא רקע או נסיון בתחום. במהלך הקורס הצטרף כעובד במחלקת קשרי הלקוחות של המכללה ועד מהרה התבלט ביכולותיו אשר כללו רמת שירות גבוהה ועזרה לתלמידי המכללה. 

צבי רצה להתפתח, עבר קורס מכירות ועד מהרה הצטרף למחלקת המכירות של המכללה, שנחשבת לאחת המובילות בישראל. תוך מספר חודשים הפך לאיש המכירות המוביל של המכללה, לקוחות הרעיפו עליו שבחים על יכולותיו המקצועיות שתרמו להתאמת הקורס לכל לקוח ולשביעות רצונם של התלמידים מהקורס אליו נרשמו.

עד מהרה התקדם עוד והפך לסמנכ”ל המכירות של המכללה ונחל הצלחה רבה כשגרם לאנשי המכירות להיות טובים יותר וללקוחות להיות מרוצים עד מאד.

ספי רונן הוא מומחה לשיווק דיגיטלי, עם 12 שנות ניסיון של ניהול השיווק הדיגיטלי בעשרות עסקים ובהשקות ענק.
ספי משמש כמנכ”ל “ONE WEB MARKETING” וכמו כן מנהל סוכנות שיווק משותפת עם מכללת מגמות.

ספי רונן ניהל תחת ידו תקציבי פרסום של מעל ל-15 מיליון ש”ח.
מרצה לשיווק דיגיטלי במכללות ובעסקים.

Close Menu
×
×

Basket

השאר פרטים ונחזור אליך מיד

אסף לבנת

אסף לבנת מכללת מגמות

אסף לבנת – בעל תואר ראשון בהנדסה, תעשייה וניהול מאוניברסיטת בן-גוריון בבאר שבע.


מומחה בליווי משקיעים ישראלים להשקעות נדל”ן בחו”ל. חברתו פועלת תחת מטריית הפעילות העסקית של משפחת לבנת, Livnat Group. בין חברות אילו, חברת אפי לבנת ניהול פרויקטים, עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה בתחום ההנדסה, ההשקעות, היזמות, הפיקוח והניהול של פרויקטיי נדל”ן מסוגים שונים ומגוונים. כמו כן, המשפחה מנהלת את פורטל הנדל”ן הוותיק, Dirot7, אשר היה בעשור האחרון לצומת מרכזית לצורך ביצוע השקעות נדל”ן בבאר שבע והדרום.

כיום, ומזה כ- 4 שנים, עובד אסף לבנת בשיא המרץ בשוק הנדל”ן הספרדי. כמו ביתר פעילותו, מקצה אסף משאבים רבים לניהול פעילות מקצועית, שקופה ואיכותית עבור משקיעים ישראלים המעוניינים להשקיע בנדל”ן מעבר לים, תוך דגש על יחס אישי, צמוד וחם למשקיעים אותם מלווים, כאשר כל השקעה מקבלת את מלוא תשומת הלב.

כיום, עם העלייה החדה בהתעניינות בהשקעות הנדל”ן בחו”ל בכלל ובספרד בפרט, החלטנו ,במכללת מגמות, להוסיף לנבחרת המרצים שלנו את אסף לבנת במטרה לסייע לסטודנטים ללמוד ולפתח יכולות השקעה בנדל”ן חו”ל.

לפרטים נוספים לחץ כאן 

גיא זיכל

גיא זיכל בן 34 + נשוי  1 

השכלה: תואר B.A. בראיית חשבון וכלכלה מאוניברסיטת תל אביב. 
גיא זיכל הינו בעל ניסיון רב של השקעות נדל”ן בחו”ל, מבצע סקירות וניתוחים של שוק הנדל”ן האמריקאי והבעלים של חברת “לוטוס הולדינגס” אשר משקיעה בעצמה וכן ומלווה משקיעים רבים בהשקעות נדל”ן בארה”ב.

גיא עבד במחלקת הייעוץ והערכות השווי בפירמת ראיית החשבון PwC Israel ( “קסלמן וקסלמן” ). לאחר מכן, עבד כאנליסט ואחראי מוצרים פיננסים בחברה ישראלית אשר השקיעה בנדל”ן בארה”ב וכן מכרה נכסים ללקוחות ישראלים.

בשנים האחרונות גיא מלווה מאות משקיעים ברכישת בתים פרטיים בארה”ב וניהול ההשקעה לאחר מכן.

גיא בעל תשוקה להשקעות בכלל והשקעות נדל”ן בפרט.

צבי דה-האס

צבי דה האס – בן 25 , גר במושב נחלים, נשוי.התחיל מסלול מנהל עסקים במכללת מגמות לאחר שחרורו מקבע כרס”פ גדוד 51 של גולני.

לאחר סיום המסלול החל בהדרגה לבצע עסקאות נדל”ן בשילוב עם מסחר במניות .

כיום מתעסק בנדל”ן למעלה משלוש שנים מבצע פרוייקטים בשיתוף עם “שור יזמות וצמיחה” מתמחה בעיקר בפרוייקטים מקונסי נכסים, עסקאות גישור, גירושים, ירושות,וכ’ו.

מלווה אישי בתחום הנדל”ן וסוחר במניות.


משהו אישי : 
כדי להצליח בחיים , אתה חייב להעיז.
מי שלא מעיז , לא יניב הצלחה ולבטח לא ייזכרו את שמו”

שרון הר-זהב

שרון הר זהב מכללת מגמות

עו”ד שרון הר-זהב: מנהלת המרכז להכשרה מקצועית אל הנכס: 
עו”ד הר-זהב הנה מומחית לדיניי תיווך ולהיבטים משפטיים בעסקאות מכר. לשרון וותק של שנים רבות וידע מעמיק בנושאי טקטיקות מו”מ, חוזי מכר, תכנון ובנייה, הגנת הצרכן ותיווך מקרקעין. 

מזה כ-7 שנים משמשת שרון כיועצת המשפטית של רשת “אל-הנכס” וכמנהלת של המרכז להכשרה מקצועית “אל-הנכס”. 

שרון הנה בעלת ידע וניסיון עשיר בלימוד והכנה נכונה לקראת מבחן המתווכים והכשרות סוכני נדל”ן חדשים וותיקים כאחד . 

במסגרת המרכז מעבירה שרון הן קורס ה- ‘הכנה לבחינות הרישוי לתיווך במקרקעין’ והן מגוון השתלמויות וסמינרים מהתחום, תחת הנושא- “השקעות נדלן!”. 

איל אנדג'קו

איל אנדג’קו הינו סוחר מקצועי במניות כשמונה שנים ובעל התמחות במסחר על בסיס ניתוח טכני.
איל בעל תואר שני בסטטיסטיקה ומשלב ידע רב מתחום זה למימוש הניתוח הטכני ככלי עזר לחיזוי הזדמנויות בעלות הסתברות גבוהה להצלחה ולתזמון מוצלח של פעולות מסחר. בנוסף, הוא משמש יועץ למוסדות פיננסיים בתחום התמחותו.

עומר חזן

עומר חזן מכללת מגמות

עומר חזן , מתמחה במסחר תוך יומי בבורסת וול סטריט.

סוחר בכיר בשוק ההון למעלה משמונה שנים, מתמחה במסחר תוך יומי בוול סטריט.
כמו כן משמש אנליסט בחדר המסחר האנטרקטיבי של מכללת מגמות, מרצה ומאמן אישי .

שחר נגר

 שחר נגר, סוחר מקצועי בוול סטריט מזה כשנתיים ובוגר קורס הטופ טריידר של המכללה
מנהל חדר מסחר הלימודי ומלווה אישי
סטודנט לתואר ראשון בכלכלה וניהול

מוטו לחיים: “אם נשכיל לזכור שהאויב הגדול ביותר שלנו הוא אנחנו בעצמנו, נזכה להבין שאין דבר כזה בלתי אפשרי”

אילן מזרחי

אילן מזרחי מכללת מגמות

אילן מזרחי,  מומחה פיננסי עם ניסיון של 17 שנים בבנקאות פיננסים וביטוח.

ביצע תפקידים ניהוליים במערכת הבנקאית 
והביטוחית, מייעץ לאנשים פרטיים ועסקים, 
ומאמן למצוינות והשגת מטרות.

מרצה בקורסים להכשרת
יועצי משכנתאות, ובפורומים נוספים על
כסף בנקאות ופיננסים.

במשך השנים צבר אילן ניסיון ידע וקשרים שמאפשרים
באמצעות החברה שהקים ללוות מאות רבות של 
יחידים ועסקים בייעוץ משכנתאות, ייעוץ פיננסי מוכוון מטרות
וכלכלת משפחה

מוטו לחיים : 
תצהיר, תתכוון תיישם!!!

חזי זקן

חזי זקן מכללת מגמות
חזי זקן, מנהל חטיבת שוק ההון ,אנליסט מכללת מגמות ומרצה בכיר בקורס מסחר במניות בן 42 מתל אביב,
מרצה בכיר בקורסים למסחר במניות זה 13 שנים. מלווה סוחרים כמנטור אישי ומאמן מנטאלי.
משמש כאנליסט בחדר המסחר האינטרנטי ומנהל תיקי נוסטרו.

בעברו עסק חזי ביזמות נדל”ן.   

דני שוורץ

דני שוורץ מכללת מגמות

דני שוורץ, מרצה בכיר ללימודי שוק ההון בקורס מסחר במניות ואנליסט חדר המסחר האינטרנטי.
בן 32 נשוי + 2, סוחר מקצועי ומנוסה במניות, משמש כמרצה בכיר ללימודי שוק ההון בקורס המסחר במניות ובקורס המסחר המתקדם – Top Trader.

כמו-כן, משמש דני כאנליסט בכיר בחדר המסחר האינטראקטיבי. לדני תואר ראשון בהנדסת חשמל.

יוגב כהן

יוגב כהן מכללת מגמות

יוגב כהן, מרצה בכיר בקורס המסחר במניות ומאמן אישי, עוסק בשוק ההון מעל 3 שנים מתוכן שנתיים במסחר מקצועי בוול סטריט, מתמחה במסחר מומנטום ובמסחר בחלקו השני של היום. יוגב מנהל גם תיק סווינג ומתמחה בעיקר בסווינג הנפקות. יוגב משמש כטריידר בכיר בחדר המסחר של מכללת מגמות

יוגב בן 28 גר בקיבוץ אייל, יום אחרי השחרור מתפקיד סמ”פ שריון התחיל את הקורס במגמות, כיום מלווה סוחרים ומרצה בכיר במכללת מגמות.

משהו אישי:
“לזכור שיום אחד אתה הולך למות היא הדרך הטובה ביותר שאני מכיר כדי להימנע מהמלכודת של לחשוב שיש לך משהו להפסיד”
– סטיב ג’ובס

מאיר ברק

מאיר ברק מכללת מגמות

מאיר ברק הוא מרצה בכיר ללימודי שוק ההון, המנהל המקצועי של קורס המסחר במניות ואנליסט במכללת מגמות.

מיהו מאיר ברק?

מאיר ברק משמש כאחד האנליסטים הראשיים בחדר המסחר האינטראקטיבי של מכללת מגמות. מאיר הוא סוחר מניות מקצועי ופרשן לעינייני שוק ההון באתרי האינטרנט והעיתונות. כמו כן משמש מאיר ברק כפרשן וולסטריט בתכנית הטלוויזיה הכלכלית בערוץ 10 – “לילה כלכלי”.

מאיר ברק הגשים את חלומו, לעבוד כסוחר מניות מקצועי מהבית ולהתפרנס מכך וזאת, לאחר שנים רבות בהן עסק בהייטק. בכך הוא גם התפנה לעסוק בתחום ההדרכה ובאהבתו ללמד את רזי המקצוע.

מאיר ברק טוען ומאמין, שכל אדם חייב לפתח לעצמו את היכולת לעסוק בשוק ההון ובכך, לייצר לעצמו הכנסה שיטתית נוספת.
במשך שנות פעילותו הרבות לימד מאיר ברק מאות אנשים לעסוק בבורסה ובשוק ההון בצורה מקצועית ולייצר הכנסה שיטתית.

Skip to content